poniedziałek, 3 marca 2014

Baby szafing

Wspaniała inicjatywa Mam z Zielonej Góry i okolic to Baby Szafing. Jest to event podczas którego mamy mogą się pozbyć ubranek i akcesoriów po swoich pociechach i zaopatrzyć się w nowe. I ja też postanowiłam wziąć w tym udział. 

Najpierw było oczekiwanie na to kiedy organizatorki ustalą termin szafingu. No i termin został ustalony na 2 marca :) Trzeba było szybko się zgłosić, bo zainteresowanie wystawców było tak duże, że już po kilku godzinach lista się zapełniła. A było miejsce dla ponad 90 wystawców. 

Potem przyszła kolej na przeglądanie rzeczy i wielkie prasowanie. Umówiłyśmy się z przyjaciółką że będziemy koło siebie i tak też zrobiłyśmy. Około godź 10 wielkie rozpakowywanie się na stołach i przerażenie w oczach: "Jak to wszystko ogarnąć?" Przecież człowiek się nie spodziewał, że 4 kartony ubranek mogą zajmować AŻ tyle miejsca. 

Zaczęło się i było bardzo fajnie. Rozmowy o dzieciach i ubrankach, pomoc w odnalezieniu właściwego rozmiaru i ta radość, kiedy klient odchodzi od stanowiska zadowolony. Mi też udało się upolować kilka naprawdę fajnych ubranek i jestem z siebie dumna. Książę ma kilka naprawdę fajnych ciuszków zakupionych w bardzo fajnych cenach. 

Baby szafing to naprawdę fajna inicjatywa. Kupujemy naszym pociechom ubranka, a później one zazwyczaj leżą i kwitną w naszych szafach, albo zawalają strych lub piwnicę. Nie każdy ma chęć i czas na robienie zdjęć i wystawianie ubranek na aukcjach. Nie każdy ma chęć szukania ubranek na aukcjach. Niektórzy wolą dotknąć przed zakupem, porozmawiać ze sprzedawcą. I właśnie dla takich osób jest Baby Szafing. Jesteśmy ludźmi, mamy instynkt stadny, lubimy się spotykać i poplotkować.



Więcej informacji na temat szafingu znajdziecie tutaj:


Dziękuję i mam nadzieję do zobaczenia na kolejnym szafingu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz