sobota, 26 września 2015

Wyprawa do Wrocka

Nasz wczorajsza wyprawa miała dwa główne punkty: wizytę Księcia u dentysty oraz zakup rybek.

Wizyta w Dental Corner zaczęła się zgrzytem, bo musieliśmy czekać ponad pół godziny, zanim nas poproszono do gabinetu. Specjalnie zależało mi na wcześniejszej godzinie, bo około 13:00 Książę robi sobie drzemkę i jego dobry humor znika. Sam pobyt w gabinecie rozpoczął się zadziwiająco dobrze, pani dentystka zdołała rozwiercić ząbek, jednak później Książę się przestraszył i już nic nie można było zrobić. Jakimś cudem udało się zakleić ząbka lekarstwem. Czeka nas więc powtórka z rozrywki. Ale to już u Cioci - dentystki :)

Sklep Zoologiczny Ikola we Wrocławiu nie bez przyczyny ma bardzo dobrą opinię. Jestem naprawdę bardzo zadowolona. Nigdzie indziej nie widziałam microrazbory galaxy za 4, 90 zł/sztuka. Kupiłam piętnaście sztuk, bo one są stadne. Do tego dziesięć czerwonych danio, cztery kiryski pstre i tyle samo czarny, pięć otosków i cztery ślimaki militarne. Wszystko wylądowało w akwa w pokoju. Jeśli się uchowają, to danio za kilka tygodni przeniosę do większego akwarium. I będę musiała znaleźć jakiegoś jelenia, który jadąc do Wrocka kupi mi więcej czarnych kirysków :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz